04.12.2018 od GoDigital 0 Komentarji
Slovenec, zaposlen pri Googlu, ki je razvijal produkt Google Play
V Ljubljani je danes potekala konferenca GO DIGITAL! s podnaslovom Zadnji poziv za digitalno gospodarstvo, na kateri so se udeleženci spraševali, ali bo Slovenija uspešna v digitalni ekonomiji in kako bi lahko nove inovacije vpeljevali v podjetja. Igor Benko je tako na svojem predavanju opozoril na tiste družbene fenomene in tehnologije, na katere moramo biti pozorni že danes in kaj potrebujemo za razvoj uspešnega produkta.
"Pri Googlu sem delal pri produktu Google Play, ki je podoben predvajalnikom glasbe, ki smo jih včasih uporabljali,"primerja Benko aplikacijo z iPodom. Pred tem se je dotaknil še razvoja gramofona, kaset in CD-jev, ki so potrebovali kar nekaj časa, da so prišli v množično uporabo. "Od izuma do tega, da pride naprava na tržišče, so potrebovali okoli 5 let," komentira Benko razvoj iPoda in s tem pojasnjuje časovni okvir razvijanja tehnologije in poti na tržišče.
Kljub temu pa govorec opozarja, da pri uspešnosti produkta ni pomembna zgolj tehnologija. V Aziji na primer ljudje poleg fizičnih pisem radi dodajajo slike. "Tako so komunikacijska podjetja v Aziji ustvarila produkt, ki naslavlja osnovno človeško potrebo – komunikacijo – in jo povezali z nečim, kar so ljudje že navajeni tako, da so v pogovor vključili veliko različnih slik," opisuje uspešnost enega izmed komunikacijskih podjetij na vzhodu.
Več na spletnem portalu časopisa Večer.
Foto: Anže Simončič
Komentarji